smiley couple taking selfie while packing move out

Folkeregisteret

Det holder ikke å kun melde flytting til Folkeregisteret hvis du ønsker å motta posten på din nye adresse. Meld flytting her.

Når du melder flytting til Folkeregisteret er det kun Folkeregisteret som får din nye adresseinformasjon. Det er derimot noen som benytter Folkeregisteret til å hente ut adresseinformasjon om deg. Dette gjelder blant annet alle banker og offentlige etater som NAV, Skattekontoret, Lånekassen og Forsvaret. Alle dine kontakter, kundeforhold og medlemskap utenfor dette må ha en flyttemelding fra deg.

Gjennom flytteregisteret adresseendringstjeneste kan du si ifra til alle dine kontakter, kundeforhold og medlemskap. Du fyller bare ut din adresseinformasjon én gang og velger hvem du vil informere til blant vår liste over selskaper og organisasjoner.

Når du er ferdig med adresseendringstjenesten kan du laste ned Folkeregisterets flytteskjema utfylt med informasjonen du la inn

Start flytting
1
Fyll ut flyttemelding
2
Velg mottakere
3
Send flyttemeldingene
smiley couple taking selfie while packing move out
1
Personlig informasjon Nullstill skjema

Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet

Legg til person
2
Adresse

Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
Vennligst fyll ut feltet
3
Postkasseskilt

Ved å fullføre adresseendringstjenesten får du:

  • Gratis skilt
  • Sende din flyttemelding til ubegrenset antall mottakere
  • Egen flytteside for oppbevaring av dine adresser og dokumenter
  • Tjenesten koster kr 399,- som belastes ditt mobilabonnement ved fullføring av tjenesten.

Oppsummering

Gammel adresse

Ny adressee

Hovedkontakt